تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 13:07
64 بازدید
کد خبر : 92427

پس از ۱۲ سال شاباک گارد امنیتی محافظ خانواده نتانیاهو را منحل می‌کند

پس از ۱۲ سال شاباک گارد امنیتی محافظ خانواده نتانیاهو را منحل می‌کند

گارد حفاظت امنیتی خانواده نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ماه آتی میلادی برداشته می‌شود. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عبری زبان واللا، پیش‌بینی می‌شود گارد حفاظت امنیتی خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ماه آتی میلادی پس از ۱۲ سال حفاظت شخصی شدید در طول دوره نخست وزیری او برداشته می‌شود.

پس از ۱۲ سال شاباک گارد امنیتی محافظ خانواده نتانیاهو را منحل می‌کند

گارد حفاظت امنیتی خانواده نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ماه آتی میلادی برداشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عبری زبان واللا، پیش‌بینی می‌شود گارد حفاظت امنیتی خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ماه آتی میلادی پس از ۱۲ سال حفاظت شخصی شدید در طول دوره نخست وزیری او برداشته می‌شود.

سایت واللا در ادامه گزارش داد، پس از تشکیل کابینه جدید، نتانیاهو و همسرش ساره و دو پسرشان از حفاظت امنیتی برخوردار بوده و یک دستگاه خودرو نیز برای این خانواده در نظر گرفته شد، اکنون با گذشت نزدیک به شش ماه از پایان دوره نخست وزیری نتانیاهو و به دستور شاباک (دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی)، تنها گارد امنیتی خانواده او در هفته دوم ماه آتی میلادی برداشته خواهد شد.

اعضای خانواده نتانیاهو سال‌ها است تحت حراست شدید یگان “ماجن” که ویژه تامین امنیت شخص نخست وزیر و خانواده او و نیز وزرای کابینه است، قرار دارند.

این سایت عبری زبان در ادامه نیز اعلام کرد: حفاظت از خود نتانیاهو نیز به شکلی محدود به عنوان نخست وزیر سابق و رئیس فعلی اپوزیسیون ادامه خواهد یافت و از زمان اتمام نخست وزیری او تا ۲۰ سال یک دستگاه خودروی زرهی همراه با راننده آن در اختیار او قرار خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.