تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 21:54
40 بازدید
کد خبر : 102293

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به خرم‌دره

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به خرم‌دره

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به خرم‌دره خبر داد. حجت محمدی در حاشیه بازدید از بازرسی‌های ورودی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و همزمانی آن با ایام نوروز، اظهار کرد: امسال توصیه همگانی، بر پرهیز از سفر در ایام نوروز است. وی با اشاره

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به خرم‌دره

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به خرم‌دره خبر داد.

حجت محمدی در حاشیه بازدید از بازرسی‌های ورودی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و همزمانی آن با ایام نوروز، اظهار کرد: امسال توصیه همگانی، بر پرهیز از سفر در ایام نوروز است.

وی با اشاره به استقرار اکیپ‌ها در ورودی شهر خرم‌دره، تصریح کرد: این اکیپ‌ها که اغلب از جوانان داوطلب هستند، نسبت به تب‌سنجی افرادی که وارد شهر می‌شوند، اقدام می‌کنند.

این مسئول با اشاره به این‌که در روستاها نیز به صورت خودجوش اجازه ورود افراد غریبه داده نمی‌شود، ادامه داد: ورود خودروهای غیربومی به روستاهای شهرستان نیز ممنوع است؛ لذا دهیاران و مردم روستا در این موضوع باید همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی با تاکید بر این‌که در ادامه کنترل ورود و خروج، از امروز (۶ فروردین) همه راه‌های فرعی منتهی به شهر خرم‌دره نیز مسدود خواهد شد، افزود: برای مبارزه با بیماری کرونا علاوه بر این اقدامات، معابر و خیابان‌های شهری و روستایی به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

فرماندار خرم‌دره خاطرنشان کرد: کماکان توصیه ما به مردم این است که، خانه بهترین سنگر مبارزه با بیماری کرونا است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.