تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 17:11
47 بازدید
کد خبر : 164915

فعالیت ۳۱ کانون فرهنگی ـ تربیتی در لرستان

فعالیت ۳۱ کانون فرهنگی ـ تربیتی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر تبدیل کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی به مراکز فکر و خلاقیت، گفت: ۳۱ کانون در قالب ۲۲ انجمن در استان فعالیت دارند. علیرضا نخعی در جلسه کانون‌های فرهنگی و تربیتی که امروز پنجم اسفندماه به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره

فعالیت ۳۱ کانون فرهنگی ـ تربیتی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر تبدیل کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی به مراکز فکر و خلاقیت، گفت: ۳۱ کانون در قالب ۲۲ انجمن در استان فعالیت دارند.

علیرضا نخعی در جلسه کانون‌های فرهنگی و تربیتی که امروز پنجم اسفندماه به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به مشکلات کانون‌ها از نظر امکانات، فضاها و بحث مالی، اظهار کرد: این مراکز علاوه بر فعالیت‌های  پرورشی، تربیتی و مهارت‌آموزی باید به محل درآمدزایی برای خود کانون تبدیل شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ کانون فرهنگی ـ تربیتی در قالب ۲۲ انجمن در لرستان، افزود: کانون‌ها می‌توانند برای تخصصی کردن آموزش‌ها و فعالیت‌هایشان از ظرفیت‌های بیرونی از جمله فنی و حرفه‌ای و بخش خصوصی استفاده کنند تا بهره‌وری و کارآمدی بهتری داشته باشند.

نخعی با اشاره به توانمندی‌ دانش‌آموزان لرستانی، خاطرنشان کرد: هر کانون باید یک پایگاه دانش‌آموزی باشد تا دانش‌آموزان هر منطقه با حضور در این کانون‌ها استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و اگر این مراکز موفق به کشف استعدادها بشوند به اهداف سند تحول دست یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تأکید دین اسلام بر نشاط و شادابی، اظهار کرد: فعالیت‌های این مراکز باید در چارچوب‌های تربیتی و مبانی اعتقادی انجام شود.

حجت مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه، به سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری در ۳۰ بهمن سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفندماه برنامه‌های مختلفی در سطح این کانون‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب انجمن‌ها به فعالیت‌های فرهنگی ورزشی، هنری، مذهبی، تربیتی  و غیره می‌پردازند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.