تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 21:49
57 بازدید
کد خبر : 6187

رسانه‌ها نقش بسزایی در تصحیح فرهنگ ترس از مدارس در دوران کرونا دارند

رسانه‌ها نقش بسزایی در تصحیح فرهنگ ترس از مدارس در دوران کرونا دارند

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سعی کردیم با کمک رسانه‌ها این امر را فرهنگ سازی کنیم که محیط مدرسه محیط امنی است و اکنون با واکسیناسیون معلمان، این محیط امن تر خواهد شد. محمدعلی واقعی، امروز دوشنبه ۱۸ مرداد در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت هفته خبرنگار  اظهار کرد: در دوران دفاع

رسانه‌ها نقش بسزایی در تصحیح فرهنگ ترس از مدارس در دوران کرونا دارند

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سعی کردیم با کمک رسانه‌ها این امر را فرهنگ سازی کنیم که محیط مدرسه محیط امنی است و اکنون با واکسیناسیون معلمان، این محیط امن تر خواهد شد.

محمدعلی واقعی، امروز دوشنبه ۱۸ مرداد در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت هفته خبرنگار  اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس خبرنگاران بودند که توانستند فرهنگ آن دوران را به نسل بعد منتقل کنند.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اهتمام خبرنگاران برای اطلاع رسانی بر پایه صداقت نقش بسیار مهمی در ماندگاری اندیشه‌های انقلابی دارد، افزود: روحیه انتقادپذیری و بیان نقدها و اشکالات توسط خبرنگاران درست همان امری است که برای پیشرفت به آن نیاز داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون رسانه‌ها در جلسات مختلف حضور اطلاع رسانی حضور داشتند و این امر نشان دهنده وظیفه خطیر آنان است، تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا تلاش کردیم آموزش تعطیل نشود و در این راستا همواره برای ارتقای شبکه شاد گام برداشتیم.
واقعی بیان کرد: سعی کردیم با کمک رسانه‌ها این امر را فرهنگ سازی کنیم که محیط مدرسه محیط امنی است و اکنون با واکسیناسیون معلمان، این محیط امن تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار فرهنگی استان علیه کرونا واکسینه شده‌اند، افزود: هیچ امری جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و آموزش مجازی باید به صورت مکمل در کنار آن باشد.
وی با بیان اینکه باید بتوانیم با کمک رسانه‌ها خانواده‌ها را از نطر روانی واکسینه کنیم تا ترس از فرستادن کودکانشان به مدرسه نداشته باشند،  تصریح کرد: در این شرایط، سخت گیرانه عمل کردن درست نیست چراکه افت علمی دانش‌آموز ناشی از این شرایط قابل جبران نیست.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.