تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 15:39
47 بازدید
کد خبر : 203647

دانلود زیرنویس فیلم Silent River 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Silent River 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Silent River 2021 الیوت (وست لیانگ، اف‌بی‌آی: تحت تعقیب‌ترین، غیرمعمول، شورشی) ناامید است تا با همسرش جولی (امی تسانگ، لاو شات، کونگ فو) آشتی کند. او مصمم از جاده بیابانی بی ثمر عبور می کند تا به او برسد، به این امید که بتواند او را متقاعد کند که به او فرصتی

دانلود زیرنویس فیلم Silent River 2021 الیوت (وست لیانگ، اف‌بی‌آی: تحت تعقیب‌ترین، غیرمعمول، شورشی) ناامید است تا با همسرش جولی (امی تسانگ، لاو شات، کونگ فو) آشتی کند. او مصمم از جاده بیابانی بی ثمر عبور می کند تا به او برسد، به این امید که بتواند او را متقاعد کند که به او فرصتی دوباره بدهد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Silent River 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Silent River 2021 با توقف در یک متل کنار جاده، او به سراغ جولی متعجب می رود و او به او اطلاع می دهد که به آنجا رفته است. الیوت که برای حرکت بعدی خود از دست می دهد.

زیرنویس فیلم Silent River 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Silent River 2021در یک مارپیچ رو به پایین سقوط می کند و هنگامی که با گرتا (تسانگ در نقش دوگانه) – زنی عجیب و غریب در حال فرار از گذشته مرموز – روبرو می شود – اتفاقات عجیب و مرموز شروع می شود.

زیرنویس Silent River 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم رودخانه خاموش ۲۰۲۱ به او. همانطور که مرز بین واقعیت و خیال تاریک به طور فزاینده ای مبهم می شود، الیوت عقل خود را زیر سوال می برد و به دنبال حقیقت است… اما آیا از یافتن پاسخ پشیمان می شود؟

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.