تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:40
55 بازدید
کد خبر : 192409

بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کننده خط مشی نظام در چهل سال آینده

بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کننده خط مشی نظام در چهل سال آینده

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب خط مشی نظام اسلامی را برای چهل سال آینده کشور ترسیم می‌کند و ما بایستی همیشه هوشیار باشیم که انقلاب پویا و اقتدار خود را حفظ کند. حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر، اظهار کرد: علما و

بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کننده خط مشی نظام در چهل سال آینده

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب خط مشی نظام اسلامی را برای چهل سال آینده کشور ترسیم می‌کند و ما بایستی همیشه هوشیار باشیم که انقلاب پویا و اقتدار خود را حفظ کند.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر، اظهار کرد: علما و فرهیختگان باید وقتی بدعت‌ها و انحرافات در جامعه آشکار شد علم خود را آشکار کرده و سکوت نکنند.

وی با اشاره به مصوبه انجمن‌های ایالتی و ولایتی در زمان رژیم پهلوی، افزود: دولت وقت در آن زمان درصدد این بود که بهاییت را بر ملت ایران مسلط کند و جنگی علنی با اسلام به راه بیندازد، اسلام زدایی و دین زدایی را شروع کردند که در این لحظه امام خمینی(ره) فریادی انقلابی به راه انداخت.

طهماسبی با اشاره به توطئه‌های پیاپی رژیم پهلوی علیه دین و قرآن، عنوان کرد: در قضیه مدرسه علمیه فیضیه قم، به دستور شاه ملعون به روحانیون بی‌احترامی شد و آنان را از طبقه‌های بالایی مدرسه به پایین انداخته و قرآن‌ها را آتش زدند، این جنایات به خاطر این بود که هوشیاری امام (ره) مانع تصویب شدن کاپیتولاسیون شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امام (ره) مانند یک فرشته، دیوِ ستم را از جامعه بیرون کرد، عنوان کرد: چهل‌ودو سال با اقتدار انقلاب اسلامی را نگه داشتیم و در طول این زمان آمریکا و ایادی آن جنایت‌هایی را انجام دادند که هرگز فراموش نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: احداث بلندترین سد بتونی جهان، سومین تولیدکننده داروی بیماری MS در جهان، دومین کشور سازنده هواپیمای خورشیدی استراتژیکی در جهان، تنها تولیدکننده شبکیه چشم در جهان، دومین کشور سازنده دریچه قلب در جهان، نخستین سازنده تانک در خاورمیانه و… ازجمله پیشرفت‌های کشور در طول انقلاب اسلامی است.

طهماسبی با اشاره به اینکه رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است، بیان کرد: در ۲۲ بهمن قدرت‌های جهانی در برابر انگیزه و وحدت مردم نتوانستند کاری به‌پیش ببرند و در نهایت این ملت ایران بود که به پیروزی رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه برخی به دنبال تحریف اسلام هستند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «عید حقیقی ملت روز ۲۲ بهمن است»؛ چراکه این روز جشن استقلال و عزت ملت ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) طرفدار مستضعفین و آمریکاستیز بود، بیان کرد: در جهان انقلاب‌هایی همچون انقلاب کبیر فرانسه، روسیه، چین و الجزایر به وقوع پیوسته که سران آن در موضع ضعف قرار داشتند، ولی انقلاب اسلامی ایران چون دارای انگیزه‌ای خدایی و وحدت بود در نهایت به پیروزی رسید.

طهماسبی تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب خط مشی نظام اسلامی را برای چهل سال آینده کشور ترسیم می‌کند و ما بایستی همیشه هوشیار باشیم که انقلاب پویا و اقتدار خود را حفظ کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه وحدت و خدمت به مردم از اهداف انقلاب اسلامی است، بیان کرد: جوانان آینده‌سازان کشور هستند، این ملت انقلابی است و باید دولتی انقلابی و حزب الهی نیز روی کار بیاید تا اهداف انقلاب را به‌طور مطلوب محقق کند.

وی با اشاره به اینکه سیاست رئیس‌جمهور جدید آمریکا این است که نظام و مردم را مقابل هم قرار دهد، گفت: انرژی هسته‌ای در مصارف صلح‌آمیز و پزشکی و… درآمدزایی دارد، چنانچه مقام معظم رهبری در مورد مسئله برجام و مذاکره با آمریکا فرمودند، درصورتی‌که تمام تحریم‌ها فوراً لغو شود ما نیز به همان مفاد سابق برجام پایبند خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.