تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 11:47
62 بازدید
کد خبر : 127563

اولین نماز ماه مبارک رمضان در مصلی بروجرد برگزار می‌شود

اولین نماز ماه مبارک رمضان در مصلی بروجرد برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان امام جمعه بروجرد گفت: اولین نماز ماه مبارک رمضان در مصلی شهرستان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که امروز ۲۴ اسفندماه در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: مصلی بروجرد در حال تکمیل شده است و اولین نماز ماه مبارک رمضان در مصلی شهرستان برگزار خواهد

اولین نماز ماه مبارک رمضان در مصلی بروجرد برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان امام جمعه بروجرد گفت: اولین نماز ماه مبارک رمضان در مصلی شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که امروز ۲۴ اسفندماه در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: مصلی بروجرد در حال تکمیل شده است و اولین نماز ماه مبارک رمضان در مصلی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم جزء خوانی در ماه مبارک رمضان در مصلی شهرستان برگزار خواهد شد و مقدمات برای حضور ۱۰۰۰ نفر باید فراهم شود.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: باید با همکاری ادارات و نهادها برای حدود ۱۰۰۰ نفر امکانات مانند رحل و قرآن فراهم کنیم تا این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

حسینی اضافه کرد: جلسه‌ای با ادارات و نهادهای مرتبط برگزار و طرح جامعی تهیه شود و همه جوانب کار مانند شناسایی قاریان ممتاز شهرستان، ایاب و ذهاب و … در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی علامه سید جعفر شهیدی، افزود: کتاب‌های علامه سید جعفر شهیدی عمیق و شگرف است و باید یک همایش در شان و منزلت ایشان برگزار شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.