تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 11:49
79 بازدید
کد خبر : 132245

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند

عکس خبر آرشیوی است ایسنا/تهران اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۲ اسفندماه با برگزاری جلسه معتمدین انتخاب شدند. حسین کاغذلو در این مراسم که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، عمل به

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند
عکس خبر آرشیوی است

ایسنا/تهران اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۲ اسفندماه با برگزاری جلسه معتمدین انتخاب شدند.

حسین کاغذلو در این مراسم که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، عمل به قانون توسط تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است،  رعایت قانون از طرف مجریان، برگزار کنندگان و داوطلبان اولویتی است که باید مورد توجه تمامی افراد قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: اگر مردم بی‌طرفی، امانت‌داری و عمل به قانون دست اندرکاران برگزاری انتخابات را دیده و رفتار و گفتار درست آنان را به وضوح نظاره‌گر باشند، با اعتماد پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین تصریح کرد: هر چند که قانون برای هیأت‌های اجرایی و نظارت، وظایف جداگانه‌ای تعریف کرده، ولی با ایجاد تعامل و همکاری مناسب بین هیات‌های اجرایی و نظارت، تمامی امور بر اساس برنامه زمان‌بندی و پیش‌بینی شده اجرا شده و در روز انتخابات، شاهد حضور پرشور مردم و اجرای صحیح این رویداد مهم سیاسی خواهیم بود.

فرماندار ورامین اظهار کرد: با توجهح به شرایط شیوع ویروس کرونا، در تعیین شعب اخذ رأی نظر کارشناسان شبکه بهداشت نیز اخذ شده و تمامی برنامه‌ها بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

در این جلسه ناصر ناظمی، سیدعلی قاسمی، محمود ملایری، محمد راشدی، مسلم حاجی مزدرانی، محمد رحیم‌پور، مرتضی علیان‌نژاد، محمد غیاثی و علی محیط به عنوان اعضای اصلی و حجت الاسلام مهدی ابراهیمی، غلامرضا بختیاری، نیره بخشنده، علی فتحی و محمود بخشایش به اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.