تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 1:46
53 بازدید
کد خبر : 82512

آموزش نرم‌افزار کامسول

آموزش نرم‌افزار کامسول

انجمن‌های علمی دانشجویی فوتونیک و مهندسی نانوفناوری دانشگاه تبریز دوره آموزش نرم‌افزار کامسول را برگزار می‌کنند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس آرین عباس‌زاده ـ داشجوی دکترای مهندسی پزشکی دانشگاه تبریز، طی ۱۵ جلسه برپا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات برگزاری این دوره به شناسه

آموزش نرم‌افزار کامسول

انجمن‌های علمی دانشجویی فوتونیک و مهندسی نانوفناوری دانشگاه تبریز دوره آموزش نرم‌افزار کامسول را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس آرین عباس‌زاده ـ داشجوی دکترای مهندسی پزشکی دانشگاه تبریز، طی ۱۵ جلسه برپا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات برگزاری این دوره به شناسه @Photonic_tabrizuniversity پیام دهند.

نرم‌افزار کامسول COMSOL ابزاری قدرتمند برای شبیه‌سازی بسیاری از پدیده‌های فیزیکی و شیمیایی است که بر پایه روش حل عددی المان محدود (Finite Element Method)، قابلیت حل معادلات دیفرانسلی را دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از ماژول‌های موجود در این نرم‌افزار، بسیاری از فرآیندهای موجود در طبیعت را شبیه‌سازی کنند؛ در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر دنیا از این نرم‌افزار جهت انجام پروژه‌های صنعتی و تحقیقاتی خود استفاده می‌کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.