تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 21:38
67 بازدید
کد خبر : 88919

وقوع وزش باد شدید و بارش‌های رگباری در خراسان جنوبی

وقوع وزش باد شدید و بارش‌های رگباری در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی برای احتمال وقوع وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک همراه با بارش‌های رگباری و وقوع تگرگ از امروز در استان هشدار داد. ابوالحسن میرجلیلی، امروز پنج شنبه ۲۴ تیرماه گفت: براساس پیش بینی هواشناسی در روزهای پنجشنبه هفته جاری تا روز یکشنبه هفته آینده وزش باد شدید

وقوع وزش باد شدید و بارش‌های رگباری در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی برای احتمال وقوع وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک همراه با بارش‌های رگباری و وقوع تگرگ از امروز در استان هشدار داد.

ابوالحسن میرجلیلی، امروز پنج شنبه ۲۴ تیرماه گفت: براساس پیش بینی هواشناسی در روزهای پنجشنبه هفته جاری
تا روز یکشنبه هفته آینده وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک همراه با بارش‌های رگباری و وقوع تگرگ در سطح استان بویژه شهرستان‌های شمالی و مرکزی استان به شدت محتمل است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از آنجایی که علاوه بر وزش باد شدید که باعث اختلال در تردد جاده‌ای؛ احتمال شکستگی درختان؛ تابلوها و علایم شهری می‌شود با توجه ماهیت رگباری بارش‌ها احتمال وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی در مناطق کوهپایه‌ای استان و وقوع خسارت نیز محتمل است.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی گسترده به جامعه هدف تحت تاثیر مسافرین، کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه داران و مرغداران در شهرستان و آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی؛ تدابیر لازم در سطح شهرستان ها اندیشیده شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.