تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 19:16
89 بازدید
کد خبر : 88273

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ضرورت افزایش رعایت دستورالعمل‌ها

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ضرورت افزایش رعایت دستورالعمل‌ها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. ” دکتر پرویز یزدان‌پناه” افزود: هم اکنون۲۳۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۱۰۷ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. وی

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ضرورت افزایش رعایت دستورالعمل‌ها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

” دکتر پرویز یزدان‌پناه” افزود: هم اکنون۲۳۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۱۰۷ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ هزار و ۴۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۴۷۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود ٣١ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، بهمئی، گچساران و کهگیلویه و از ۲۷۴ نمونه رپید تست ١٧ مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بودند.
یزدان‌پناه تاکید کرد: شهرستان کهگیلویه از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت پیدا کرد بنابراین لازم است مردم شهرستان های چهار گانه کهگیلویه و بخصوص بهمئی بیشتر مواظب باشند و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی ها و تزریق واکسن را در نظر داشته باشند تا از مبتلا شدن بیشتر هم استانی ها جلوگیری نمود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: روند افزایشی مرگ و میر در کشور نگران کننده است لذا لازم است رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان افزایش یابد تا جلوی مرگ و میر ها را در آینده گرفت.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.