تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 18:28
76 بازدید
کد خبر : 176852

برآورد ۷۰۰ میلیارد تومانی از اموال مازاد دولتی همدان

برآورد ۷۰۰ میلیارد تومانی از اموال مازاد دولتی همدان

ایسنا/همدان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از ظرفیت ۷۰۰ میلیارد تومانی استان برای فروش اموال مازاد دستگاه‌ها خبر داد. به گزارش ایسنا، اسکندر صیدایی شنبه ۴ دی‌ماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: با تغییر صندوق کارافرینی امید به صندوق پیشرفت و عدالت ایران پیش‌بینی می‌شود، حمایت از تولید و بهره‌وری

برآورد ۷۰۰ میلیارد تومانی از اموال مازاد دولتی همدان

ایسنا/همدان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از ظرفیت ۷۰۰ میلیارد تومانی استان برای فروش اموال مازاد دستگاه‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسکندر صیدایی شنبه ۴ دی‌ماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: با تغییر صندوق کارافرینی امید به صندوق پیشرفت و عدالت ایران پیش‌بینی می‌شود، حمایت از تولید و بهره‌وری با کمک دو هزار میلیاردی به استان‌ها، فروش اموال مازاد، سهم استان‌ها از حقوق دولتی معادن که ما در استان ظرفیت بالایی داریم، اعتبارات حمایت از تولید و هدفمندی یارانه‌ها انجام شود

صیدایی تصریح کرد: در لایحه بودجه۱۴۰۱ به روسای دستگاه‌های اجرایی اجازه داده می‌شود که اموال دولتی را پس از تایید کارگروه ملی و استانی، واگذار کنند و صرف پروژه‌های مرتبط با پیشرفت همان دستگاه‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختیارات خوب و وسیعی به استانداران در لایحه بودجه داده شده، ادامه داد: ظرفیت استان را برای فروش اموال مازاد دستگاه‌ها بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان، خاطرنشان کرد: ۹۶ پروژه ملی و ملی استانی داریم که ۹ پروژه پیوست جدول ۲۰ آمده است.

صیدایی با بیان اینکه آمایش، ساماندهی بهینه انسان و فعالیت‌های انسان در فضاست، گفت: سند آمایش کشور در اسفند سال گذشته ارائه شد و ۵۰ جلد گزارش و نقشه‌های تخصصی در استان مشخص شده است.

وی ادامه داد: توانمندی‌ها و زوایای شهرستان‌ها دیده شده است و فضای شایسته برای کارآفرینی را به وجود آورده و شرایط مشارکت مردم برای رسیدن به توسعه را فراهم کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.