تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 19:32
64 بازدید
کد خبر : 20416

کشف بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات استخراج ارز در اراک

کشف بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات استخراج ارز در اراک

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری یک نصاب دستگاه های استخراج ارز دیجیتال و کشف یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال تجهیزات استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از منزل این فرد در اراک خبر داد. سرهنگ ” محمد عقیل سلگی ” در تشریح این خبر بیان کرد: در پیگیری گزارش

کشف بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات استخراج ارز در اراک

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری یک نصاب دستگاه های استخراج ارز دیجیتال و کشف یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال تجهیزات استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از منزل این فرد در اراک خبر داد.

سرهنگ ” محمد عقیل سلگی ” در تشریح این خبر بیان کرد: در پیگیری گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و اعلام گزارشی هایی مبنی بر نصب و راه اندازی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در منزل مسکونی اش در شهرستان اراک، بلافاصله مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از شناسایی فرد مورد نظر و هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از منزل وی موفق به کشف تجهیزات مختلف نصب و راه اندازی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال شامل یک دستگاه مادربورد، یک فلش ۱۶گیگ،۱۳ دستگاه کارت گرافیک و ۳ دستگاه پاور خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: ارزش تقریبی دستگاه های قاچاق کشف شده، از سوی کارشناسان این پلیس یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.
به نقل از پلیس، سرهنگ سلگی در پایان با تأکید بر تعامل فراگیر پلیس با نهادهای مربوطه برای تهیه قوانین مبارزه هدفمند با ماینرها و آشنایی هرچه بیشتر افراد جامعه با تبعات زیانبار آنها در حوزه های مختلف انرژی، اقتصاد و امنیت افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.