تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 23:51
76 بازدید
کد خبر : 73935

هزینه‌کرد بودجه پژوهشی بر اساس اولویت باشد

هزینه‌کرد بودجه پژوهشی بر اساس اولویت باشد

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: هزینه‌کرد بودجه پژوهشی بر اساس اولویت باشد. فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (پنجم تیرماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: همه باید قدردان قضات و مقام قاضی باشیم که تلاش خود را برای برقراری عدالت در جامعه انجام می‌دهند. وی با اشاره به اینکه نبود

هزینه‌کرد بودجه پژوهشی بر اساس اولویت باشد

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: هزینه‌کرد بودجه پژوهشی بر اساس اولویت باشد.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (پنجم تیرماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: همه باید قدردان قضات و مقام قاضی باشیم که تلاش خود را برای برقراری عدالت در جامعه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه نبود برنامه‌ریزی و آینده‌نگری موجب ایجاد مشکل در جامعه می‌شود، افزود: باید برای آینده نقشه ترسیم و اجرا و نباید تنها به هزینه‌کرد بودجه‌های استانی اکتفا شود. همچنین باید جذب اعتبارات ملی توسط مدیران دنبال شده و اقدام نکردن در این بخش برای مدیران جای تاسف دارد.

این مسئول، موضوع کرونا را بحثی مهم برای کشور و استان دانست و ادامه داد: این موضوع اکنون و پس از پایان این اپیدمی مهم است؛ چرا که پس از پایان این بیماری نیز شرایط همچنان ویژه بوده و آسیب‌های روانی زیادی به جامعه وارد شده است.

حقیقی با اشاره به اینکه باید علوم پزشکی در موضوعات مربوط به بودجه جایگاه ویژه داشته باشد، تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۶ ماه است که این نهاد را به چالش کشیده و هزینه زیادی را بر آن تحمیل کرده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به بخش کشاورزی در استان، یادآور شد: با توجه به اینکه زنجان، استانی با محوریت کشاورزی است، توجه به این بخش منجر به افزایش تولید و بهره‌وری خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ۸ زمین چمن ورزش روستایی در زنجان در دست افتتاح است، عنوان کرد: تلاش ما به پایان رساندن پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان است تا شرایط برای نشاط، شادابی و ورزش جوانان فراهم شود.

وی با اشاره به پروژه یک میلیارد تومانی بخش پژوهش در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: نیاز استان در حوزه پژوهش باید اولویت هزینه‌کرد بودجه پژوهش باشد و بهتر است که در جلسات مربوطه در رابطه با این موضوع بحث و بررسی شود.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.