تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 21:12
59 بازدید
کد خبر : 83604

معرفی برترین‌های مسابقات قهرمانی کوراش خوزستان

معرفی برترین‌های مسابقات قهرمانی کوراش خوزستان

عکس تزئینی است. ایسنا/خوزستان نفرات برتر اولین دوره مسابقات قهرمانی کوراش خوزستان، بزرگداشت مدافعان سلامت شناخته شدند. مختار خورنگ مسئول کمیته کوراش هیات جودو خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته، ۱۷ تیرماه با حضور تیم های اهواز، اندیمشک، دزفول و باوی و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اخذ تست کرونا

معرفی برترین‌های مسابقات قهرمانی کوراش خوزستان
عکس تزئینی است.

ایسنا/خوزستان نفرات برتر اولین دوره مسابقات قهرمانی کوراش خوزستان، بزرگداشت مدافعان سلامت شناخته شدند.

مختار خورنگ مسئول کمیته کوراش هیات جودو خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته، ۱۷ تیرماه با حضور تیم های اهواز، اندیمشک، دزفول و باوی و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اخذ تست کرونا از شرکت‌کنندگان به میزبانی شهرستان اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به نفرات اول اوزان مختلف، گفت: در وزن ۶۰- کیلوگرم رضا حسنوند، در وزن ۶۶- کیلوگرم امیرمحمد حسن‌نژاد، در وزن ۷۳- کیلوگرم میثم شهاوند، در وزن ۸۱- کیلوگرم منصور طاهری در وزن ۹۰- کیلوگرم مرتضی مطیری و در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم مهدی دارایی به عنوان قهرمانی اوزان خود دست پیدا کردند.

مسئول کمیته کوراش هیات جودو خوزستان با ابراز رضایت از سطح مسابقات، گفت: مسابقات قهرمانی کوراش کشور نیز ۲۴ و ۲۵ تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود که استان خوزستان نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.