تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 23:07
35 بازدید
کد خبر : 103166

مشارکت ۲۴۲۰ نفر_زور در طرح های نوروزی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

مشارکت ۲۴۲۰ نفر_زور در طرح های نوروزی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول تعطیلات نوروز  ۲۴۲۰نفر_ روز همکاران و اعضاء داوطلب جمعیت هلال احمر استان در اجرای طرحهای نوروزی مشارکت فعال دارند. سید امان الله جهانبین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ایام نورز ۹۸  دوطرح امداد نجات و

مشارکت ۲۴۲۰ نفر_زور در طرح های نوروزی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول تعطیلات نوروز  ۲۴۲۰نفر_ روز همکاران و اعضاء داوطلب جمعیت هلال احمر استان در اجرای طرحهای نوروزی مشارکت فعال دارند.
سید امان الله جهانبین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ایام نورز ۹۸  دوطرح امداد نجات و ایمنی و سلامت مهمانان نوروزی اجرا خواهد شد، افزود: در طرح ایمنی مسافران نوروزی ۱۶پست در ورودی و خروجی شهرهای استان ایجاد خواهد شد.
وی اظهارکرد: در کنار این پست ها کمپین نه به تصادف، کمپین نه به مواد مخدر، فضای دوستدار کودک، جشنواره صلح و دوستی، جشنواره عکس ارائه می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این دو طرح از ۲۸ اسفند ۹۷ آغاز تا۱۶فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ۹۰۰نفر- روز از جوانان در کانونهای مختلف به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند.
جهانبین تصریح کرد: در طرح امداد و نجات جاده ای ۱۴پایگاه ثابت، سیار و کوهستان به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می شود.
وی ادامه داد: ۱۵۲۰نفر-روز امدادگر و نجاتگر به ارائه خدمت می پردازند. همچنین یک تیم واکنش سریع به عنوان پشتیبان در هلال احمر استان در آماده به سر می برند و در مراکز شهرستان های استان ۸تیم کشیک مستقر هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۱۳دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه ست نجات در طرح امداد و نجات جاده ای بکار گرفته می شود.
جهانبین بیان کرد: از روز ششم تا دهم فروردین ماه ۹۸ یک فروند بالگرد هلال احمر در استان استقرار می یابد تا در صورت نیاز، امدادرسانی کند.
وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح ها تعامل و همکاری برای ارائه خدمت به مردم و کمک به سفر ایمن و مطمئن مسافران وگردشگران نوروزی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.