تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 15:27
71 بازدید
کد خبر : 12785

فراخوان ارسال مقاله برای نشریه دانشجویی «رویـان»

فراخوان ارسال مقاله برای نشریه دانشجویی «رویـان»

انجمن علمی دانشجویی علوم دامی دانشگاه فردوسی مشهد از علاقه‌مندان و اساتید برای ارسال مقاله به نشریه دانشجویی «رویـان» دعوت کرد.  علاقه‌مندان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید می‌توانند مقالات خود را در موضوعات “مدیریت و تغذیه دام”، “مدیریت و تغذیه طیور”، “ژنتیک و اصلاح نژاد”، “فیزیولوژی”، “حیوانات خانگی”، “بهداشت و بیماری‌ها”، “دنیای اسب”، “آبزیان”، “معرفی کتاب

فراخوان ارسال مقاله برای نشریه دانشجویی «رویـان»

انجمن علمی دانشجویی علوم دامی دانشگاه فردوسی مشهد از علاقه‌مندان و اساتید برای ارسال مقاله به نشریه دانشجویی «رویـان» دعوت کرد.

 علاقه‌مندان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید می‌توانند مقالات خود را در موضوعات “مدیریت و تغذیه دام”، “مدیریت و تغذیه طیور”، “ژنتیک و اصلاح نژاد”، “فیزیولوژی”، “حیوانات خانگی”، “بهداشت و بیماری‌ها”، “دنیای اسب”، “آبزیان”، “معرفی کتاب و تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارهای مرتبط با صنعت دامپروری” و “پرورش و نگهداری زنبور عسل” به این نشریه ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای اعلام آمادگی برای ارسال مطالب تا ۱۰ مهر فرصت دارند تا یک پیام، دربردارنده نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، مقطع و دانشگاه محل تحصیل، شماره همراه، آدرس ایمیل و موضوع مورد نظر به شماره واتساپ ۰۹۹۱۶۷۵۵۷۱۴ و شناسه @As_fum ارسال کنند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.