تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 21:14
56 بازدید
کد خبر : 85243

عودت ۳۲۰ دستگاه خودروی غیربومی از خراسان شمالی

عودت ۳۲۰ دستگاه خودروی غیربومی از خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی از عودت ۳۲۰ دستگاه خودروی غیر بومی از این استان طی سه روز گذشته در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونایی خبرداد.  به گزارش ایسنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”سجاد نامور” با اعلام جزئیات این خبر اظهارکرد: در سه روز گذشته ۲۴ دستگاه دوربین ثابت در

عودت ۳۲۰ دستگاه خودروی غیربومی از خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی از عودت ۳۲۰ دستگاه خودروی غیر بومی از این استان طی سه روز گذشته در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونایی خبرداد.

 به گزارش ایسنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”سجاد نامور” با اعلام جزئیات این خبر اظهارکرد: در سه روز گذشته ۲۴ دستگاه دوربین ثابت در سطح استان فعال بوده که تردد یک هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو را در استان به ثبت رسانده است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۲۵ دستگاه خودروی متخلف نیز در سطح استان تردد داشتند، افزود: در همین رابطه یک هزار و ۵۶۶ مورد تذکر لسانی به رانندگان در اجرای طرح محدودیت های تردد کرونایی ارائه شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۴۷۴ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف صادر شده است، تصریح کرد: در مجموع در این مدت، یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.