تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 15:52
58 بازدید
کد خبر : 92667

صادرات ۲۴۷۳ تن محصولات کشاورزی در مهرماه از مرزهای نوردوز و جلفا

صادرات ۲۴۷۳ تن محصولات کشاورزی در مهرماه از مرزهای نوردوز و جلفا

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا از صادرات ۲ هزار و ۴۷۳ تن محصولات کشاورزی در طی مهر ماه سال جاری از طریق مرزهای نوردوز و جلفا خبر داد. رضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امسال در سال « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» ، تلاش‌ها در راستای جهش مطلوب در امر تولید و صادرات

صادرات 2473 تن محصولات کشاورزی در مهرماه از مرزهای نوردوز و جلفا

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا از صادرات ۲ هزار و ۴۷۳ تن محصولات کشاورزی در طی مهر ماه سال جاری از طریق مرزهای نوردوز و جلفا خبر داد.

رضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امسال در سال « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» ، تلاش‌ها در راستای جهش مطلوب در امر تولید و صادرات محصولات کشاورزی متمرکز می‌شود.

وی با اشاره به اعمال مقررات قرنطینه نباتی، آمار ماهانه ترانزیت محصولات کشاورزی در مهرماه سالجاری را ۶ هزار و ۴۱ تن اعلام کرد و افزود: با توجه به اهمیت قرنطینه نباتی در امر صادرات، واردات و ترانزیت محصولات کشاورزی و حساسیت این امر، کارشناسان قرنطینه نباتی بدون هیچگونه تعطیلی و علی رغم مشکلات کرونا فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: مهمترین هدف از قرنطینه نباتی و بررسی محموله‌های کشاورزی جهت جلوگیری از ورود و خروج عوامل خسارتزای گیاهی قرنطینه‌ای شامل آفات، بیماری‌ها و …. با بهره گیری از توان کلینیک‌های گیاه پزشکی بخش غیردولتی بوده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.