تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 19:11
1 بازدید
کد خبر : 208972

سامسونگ گلکسی S24 FE با Exynos 2400e و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی معرفی شد

سامسونگ گلکسی S24 FE با Exynos 2400e و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی معرفی شد

Samsung Galaxy S24 FE با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بزرگتر، باتری بزرگتر، تمرکز بر عملکرد بهبود یافته و معرفی موتور ProVisual به سری FE وارد بازار می شود. امسال، هیچ تغییر منطقه ای در چیپست ها وجود نخواهد داشت – S24 FE از Exynos 2400e قدرت می گیرد. در حالی که سامسونگ جزئیات را بیان

Samsung Galaxy S24 FE debuts with Exynos 2400e and a larger 6.7'' display

Samsung Galaxy S24 FE با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بزرگتر، باتری بزرگتر، تمرکز بر عملکرد بهبود یافته و معرفی موتور ProVisual به سری FE وارد بازار می شود.

امسال، هیچ تغییر منطقه ای در چیپست ها وجود نخواهد داشت – S24 FE از Exynos 2400e قدرت می گیرد. در حالی که سامسونگ جزئیات را بیان نکرده است، اما هسته اصلی Cortex-X4 باید با سرعت ساعت پایین‌تری کار کند.

Samsung Galaxy S24 FE با Exynos 2400e و صفحه نمایش بزرگتر ۶.۷ اینچی معرفی شد
این ممکن است بر عملکرد اوج تأثیر بگذارد، اما عملکرد پایدار با یک محفظه بخار جدید که ۱.۱ برابر بزرگتر از قبلی است، در حال افزایش است. از آنجایی که هیچ Exynos 2300 وجود نداشت، S23 FE سال گذشته مجبور شد از ترکیبی از Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 (هر دو تراشه های ۲۰۲۲) استفاده کند. ارتقای عملکرد از S23 FE به S24 FE باید گسترده باشد.

به هر حال، سامسونگ این گوشی را تنها به ۸ گیگابایت رم مجهز کرده است – این مقدار به اندازه گلکسی اس ۲۴ وانیلی است. نسخه هایی با حافظه های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. ظرفیت رم روی توانایی گوشی برای اجرای Galaxy AI تأثیر نمی‌گذارد، و بعداً روی هوش مصنوعی بیشتر می‌شود.

Samsung Galaxy S24 FE دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است که ۰.۳ اینچ بزرگتر از مدل قبلی خود است. این آن را در همان مورب S24+ قرار می دهد، با این حال، این پنل به جای QHD+ LTPO یک پنل OLED FHD+ است. با این حال، FE به عنوان یک جایگزین ارزان‌تر برای پلاس خواهد بود (اطلاعات بیشتر در مورد قیمت در یک بیت). صفحه نمایش می تواند با فرکانس ۱۲۰ هرتز یا ۶۰ هرتز کار کند و دارای Vision Booster برای روزهای روشن و آفتابی است.

سامسونگ موتور ProVisual را از سری پرچمداران به خط FE آورده است. این Nightography (ISP AI که عکس‌های در نور کم را بهبود می‌بخشد) را با یک موتور شی‌آگاه ترکیب می‌کند که رنگ‌ها را در Super HDR بهینه می‌کند. علاوه بر این، این سیستم زوم ۲ برابری با کیفیت اپتیکال را فراهم می کند.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.