تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 10:35
104 بازدید
کد خبر : 194100

رمز ارز شیبا در بلند مدت چه رفتاری خواهد داشت؟

رمز ارز شیبا در بلند مدت چه رفتاری خواهد داشت؟

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو چه می‌شود؟ اینده رمز ارز شیبا چگونه است و می‌توان به رشد بیشتر قیمت ارز Shiba (توکن SHIB) امیدوار بود؟ در این مقاله ضمن معرفی ارز دیجیتال شیبا، به آینده شیبا اینو و تحلیل قیمت آن در آینده خواهیم پرداخت. یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین کاربردی نظیر اتریوم به وسیله ساخت پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف روی آن

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو چه میشود؟ اینده رمز ارز شیبا چگونه است و میتوان به رشد بیشتر قیمت ارز Shiba (توکن SHIBامیدوار بود؟ در این مقاله ضمن معرفی ارز دیجیتال شیبا، به آینده شیبا اینو و تحلیل قیمت آن در آینده خواهیم پرداخت.

یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین کاربردی نظیر اتریوم به وسیله ساخت پلتفرمها و اپلیکیشنهای مختلف روی آن و جذب سرمایه از سوی شرکتهای سازنده سیستمهای مالی ارزش پیدا میکندپشتوانه و تضمین آینده آن همین ارزش استاما به آینده روشن یک میم کوین نظیر شیبا اینو چطور میتوان دل خوش کرد؟ آنها با الهام از جکهای تصویری اینترنتی، رویدادهای فعلی، جوامع کاربردی آنلاین و اینفلوئنسرها ایجاد میشوند و هدف و کاربرد خاصی ندارندبه عبارتی برخلاف پروژههای نام برده در بالا که با هدف حل مشکلات دنیای واقعی و ارائه راه حل برای آنها ایجاد میشوند، آنها هیچ هدفی ندارندبه همین دلیل تصور آینده‌ روشن برای ارز شیبا اینو و رشد بیشتر قیمت آن کمی دشوار میشوداما این تمام ماجرا نیست، وگرنه توکن SHIB تا همینجا نیز نمیتوانست رشد کند.

پیش بینی آینده قیمت خرید ارز شیبا اینو در گرو بررسی دلایل رشد آن استچطور یک میم توکن توانست طی یک سال بالای ۱۰۰ میلیون درصد رشد کند و از پروژههای بلاک چینی کاربردی و خلاقانهای که از سالها قبل ایجاد شدهاند ارزش بالاتری کسب کند؟

شاید باورکردنی نیست، اما یک توکن اتریومی ساده موفق شد سرمایه در گردش ۲۰ میلیارد دلاری پیدا کند و در رده یازدهم باارزشترین ارزهای دیجیتال قرار بگیردبه نظر انجمن کاربران بیشمار توکن SHIB دست بردار نیستند و همینطور به خرید شیبا اینو با هدف بیشتر کردن قیمت آن ادامه میدهند.

از طرفی دیگر تیم توسعهدهنده این توکن مدعی تلاش برای ورود به حوزه بازیهای بلاک چین و فضای متاورس است، خبری که در صورت واقعیت داشتن قیمت و آینده شیبا اینو را متحول خواهد کردالبته این هنوز یک ادعا است و محصولی در این زمینه وجود نداردبه همین دلیل در ابتدا بر اساس حقایق موجود آینده این ارز دیجیتال را بررسی کرده و سپس به تحلیل ادعای ورود به حوزه متاورس و تاثیر آن بر Shiba Inu خواهیم پرداخت.

ساخت بازی های بلاک چینی و فضاهای متاورس برای شیبا اینو

طبق گفتههای شیتوشی کوساما اولین ورژن بازی Shiboshi توسط گروهی از پیمانکاران و مشاوران به رهبری ویلیام دیوید ولک ساخته میشوداین بازی به احتمال زیاد فقط مختص دستگاههای موبایل خواهد بوداو همچنین خاطرنشان کرد که پس از تکمیل پروژه، بازی مبتنی بر بلاک چین اولیه به نام تیم غیر متمرکز Shiba Inu ثبت رسمی خواهد شد تا بعدا در شیباریوم (Shibarium)، یک شبکه لایه دومی در حال توسعه، مورد استفاده قرار بگیردبه لطف شیباریوم هزینههای اسمی خدمات، بازیها یا محصولات ساخته شده روی آن تا حد زیادی کاهش پیدا میکنند.

 

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو به جامعه کاربرانش گره خورده است

در این مقاله دائما میم کوین بودن شیبا اینو را یادآور میشویم، ارز دیجیتالی که ارزش ذاتی ندارد و متکی بر افراد و اینفلوئنسرها استهمان روندی که سبب رشد دوج کوین شد (بزرگتر شدن جامعه کاربران یا همان هولدرهای آندر حال تکرار برای شیبا اینو است؛ نگاهی به نظرات و صحبتهای خریداران آن در شبکههای اجتماعی نشان میدهد اکثر آنها با یکدیگر همعقیده هستند، گویا دست به دست هم دادهاند تا خواستهای را به ثمر برسانندبه عبارتی آنها برای یک هدف مشترک یعنی روشن نگه داشتن آینده شیبا اینو با یکدیگر متحده شدهاند.

اگر این روال ادامه پیدا کند و دارندگان ارز دیجیتال شیبا اینو هر کدام بعد از رسیدن به سود مورد نظرشان پشت آن را خالی نکنند، آینده‌ ای روشن در انتظارش است، به طوری که در فهرست ارزهای دیجیتال دارای بیشترین مارکت کپ باقی میماند و با هر مرتبه شروع بازار گاوی رشد چشمگیری را تجربه میکند.

تفکر گلهای تمایل افراد یک گروه برای تفکر و رفتار کردن مطابق بقیه اعضای گروه را نشان میدهداین رفتار هنگام زیاد شدن ارزش یک دارایی بیشتر نمود پیدا میکندبسیاری از فعالان بازار کریپتوکارنسی دانش و قدرت تحلیل کافی ندارند، به همین دلیل در تلاش هستند همگام با جریانهای موجود در بازار حرکت کنندجریان کنونی، سرمایه گذاری در توکن SHIB به امید یک دلاری شدن شیبا است، اتفاقی که زندگی خریداران این ارز دیجیتال را زیر و رو خواهد کرد!

شیبا اینو

اگرچه نزدیک به یک میلیون نفر دست به دست هم داده و گروه بزرگ ShibArmy را تشکیل دادهاند، به این امید که فرصت از دست رفته برای خرید بیت کوین در اولین سالهای ظهور آن را جبران کننداما اگر نهنگهای SHIB محل بهتری برای سرمایه گذاری پیدا کنند و تصمیم به خروج از بازار بگیرند، آینده روشنی که هولدرهای خرد شیبا برای خود ترسیم کردهاند نابود خواهد شد.

پس یکی دیگر از نکات کلیدی برای پیش بینی آینده ارز شیبا اینو تصمیمها و رفتار نهنگها استنمیتوان درباره اقدامات آنها در آینده اظهار نظر قطعی کرداز طرفی بازار تمام داراییها، به خصوص ارزهای دیجیتال، به خصوص میم کوینها، شدیدا وابسته به فعالیت نهنگها استمجددا باید به میم کوین بودن شیبا و وابستگی شدیدش به هولدرهای آن را تاکید کنیم!

چطور کارمزد انتقال شیبا را کاهش بدهیم؟

این پاسخ خلاصه بودآیا به آن شک دارید؟ آیا بیت کوین را برای خودتان مثال زده و داستان ارز دیجیتالی که از ۱ دلار به ۶۰ هزار دلار رسید را دائم تکرار میکنید و به آن امیدوار هستید؟ پس حوصله به خرج دهید و تحلیل زیر را دنبال کنید.

یک تفکر اشتباه در ذهن افراد نه چندان آشنا با بازارهای مالی نظیر ارزهای دیجیتال این است که هر چه یک کوین یا توکن ارزانتر باشد، فرصت خرید بهتری است و پتانسیل رشد بالاتری داردبه عنوان مثال در هفته دوم آبان ۱۴۰۰، قیمت هر واحد SHIB و DOGE به ترتیب ۰.۰۰۰۰۶۴ دلار و ۰.۲۶ دلار استاین یعنی شیبا اینو حدود ۴ هزار برابر (به طور دقیق ۴۰۶۲ برابرارزانتر از دوج کوین است، پس احتمالا آینده بهتری در انتظار ارز دیجیتال شیبا است.

هر چقدر به آینده توکن شیبا اینو امیدوار باشیم، نمیتوانیم حقایق را زیر پا بگذاریماگر قیمت SHIB چهار هزار برابر شود، مارکت کپ آن ۱۵۰,۴۷۴,۹۹۴,۰۳۵,۴۴۴ تریلیون دلار خواهد شدبازار بیت کوین با گذشت سیزده سال از شروع فعالیت آن و جذب سرمایه از سوی شرکتهای سرمایه گذاری بزرگ در حال حاضر ۱.۱ تریلیون دلار ارزش داردارزش بازار سهام مایکروسافت و اپل (هر کدامبه عنوان باارزشترین شرکتهای دنیا اکنون حدود ۲ تریلیون دلار استمارکت کپ بازار عظیم طلا، برترین ذخیره ارزش در سراسر دنیا، ۱۱ تریلیون دلار استبودجهای که دولت ایالات متحده آمریکا برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته حدود ۶.۸ تریلیون دلار استپس اگر قیمت شیبا اینو با دوج کوین یکسان شود، بازارش به اندازه بودجه حدود ۲۲ سال آمریکا، بزرگترین اقتصاد دنیا، ارزش پیدا خواهد کرد!

این منطقی نیستروزی SHIB بازار کوچکی داشت و به لطف دلایلی که در بالا بررسی کردیم رشد زیادی را تجربه کرداما این فرصت از بین رفتمجددا تاکید میکنیم احتمال چند برابر شدن سرمایهتان در صورت خرید شیبا اینو وجود دارد، اما فرصت طلایی چند هزار برابری شدن سرمایه از بین رفته است.

البته همانطور که گفتیم در حال حاضر همه چیز در حد یک ایده است و هنوز هیچ بازی بلاک چینی یا پروژه متاورسی وجود ندارد، اما یکی از اعضای تیم توسعه این توکن با نام مستعار شیتوسی کوساما (******** Kusamaمدعی است بازیهای بلاک چین و فضای متاورس آنها در صنعت بازیهای مبتنی بر بلاک چین یک تحول اساسی ایجاد خواهد کرداو ادعا کرد اولین بازی شیبا اینو مبتنی بر موبایل است، اما اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نکرد

خرید شیبا اینو Shiba Inu و فروش ارز دیجیتال شیبا اینو SHIB را میتوانید با واریز سریع و فوری و بهترین قیمت  به صورت آنلاین در صرافی بیت  ۲۴ (bit24.cash) تجربه کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.