تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 23:29
71 بازدید
کد خبر : 79167

خوشبینی به موفقیت آزادکاران ایرانی در توکیو

خوشبینی به موفقیت آزادکاران ایرانی در توکیو

ایسنا/لرستان سرمربی لرستانی تیم ملی کشتی آزاد به موفقیت آزادکاران ایرانی در توکیو خوشبین است. غلام‌رضا محمدی ۱۲ تیرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: ‌کاروان کشتی‌گیران برای حضور در المپیک هشتم مرداد عازم ژاپن می‌شود. وی با اشاره به اینکه ۱۰ مرداد رقابت‌های کشتی‌ فرنگی و ۱۳ مرداد رقابت آزادکاران آغاز می‌شود، افزود: مرتضی قیاسی

خوشبینی به موفقیت آزادکاران ایرانی در توکیو

ایسنا/لرستان سرمربی لرستانی تیم ملی کشتی آزاد به موفقیت آزادکاران ایرانی در توکیو خوشبین است.

غلام‌رضا محمدی ۱۲ تیرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: ‌کاروان کشتی‌گیران برای حضور در المپیک هشتم مرداد عازم ژاپن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ مرداد رقابت‌های کشتی‌ فرنگی و ۱۳ مرداد رقابت آزادکاران آغاز می‌شود، افزود: مرتضی قیاسی ورزشکار لرستانی در وزن ۶۵ کیلوگرم روزهای پایانی به مصاف رقیبان می‌رود و امیدواریم که روی سکو قرار بگیرد.

محمدی یادآور شد: شش آزادکار ایرانی در المپیک توکیو به روی تشک می‌روند و فقط ما و روسی‌ها توانستیم این تعداد سهمیه را کسب کنیم و به موفقیت آزادکاران ایرانی در این رقابت‌ها خوشبین هستم، چون شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد یادآور شد: این تیم را در شرایط سخت تحویل گرفتیم اما در حال حاضر شرایط و جایگاه خوبی داریم و به دنبال شاد کردن مردم هستیم.

وی گفت: از مردم عزیز ایران می‌خواهیم که ما را از دعای خیر خودشان محروم نکنند و با تمام وجود تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی در توکیو کسب شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این دیدار محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و مرتضی قیاسی کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم که در المپیک توکیو حضور خواهند داشت با اهدای لوح، تجلیل شدند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.