تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 19:34
67 بازدید
کد خبر : 61058

جلسات کمیسیون ویژه طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به صورت زنده پخش می شود

جلسات کمیسیون ویژه طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به صورت زنده پخش می شود

مذاکرات جلسه امروز کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی به صورت زنده از طریق درگاه اینترنتی خبرگزاری خانه ملت پخش می شود.  دومین جلسه کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی با حضور ۱۷ نفر از اعضا به صورت علنی با پخش زنده برگزار

جلسات کمیسیون ویژه طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به صورت زنده پخش می شود

مذاکرات جلسه امروز کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی به صورت زنده از طریق درگاه اینترنتی خبرگزاری خانه ملت پخش می شود.

 دومین جلسه کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی با حضور ۱۷ نفر از اعضا به صورت علنی با پخش زنده برگزار شد.
اعضای کمیسیون در جلسه امروز به بررسی، تدوین و تصویب موادی از آیین نامه داخلی کمیسیون پرداختند. در این بررسی ها تا ماده ۳ آیین نامه کمیسیون مشترک به تصویب رسید.
عنوان اصلی طرح(حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی) روزها، ساعات و شرایط برگزاری جلسات عادی و فوق العاده کمیسیون، حدنصاب تعداد نمایندگان برای تشکیل جلسات و رای گیری ها و شرایط پوشش خبری جلسات کمیسیون از جمله مباحثی بود که کمیسیون در جلسه امروز خود به آن پرداخت.
بر اساس ماده ۴ آیین نامه داخلی کمیسیون، خبرگزاری خانه ملت و صدا و سیما این اجازه را دارند که مذاکرات جلسات کمیسیون را به صورت زنده پخش نمایند اما باتوجه به این که تصویب این ماده تا جلسه بعدی کمیسیون مراعا ماند. هنوز مشخص نیست که آیا رسانه ها و جراید داخلی دارای مجوز مجلس هم می توانند در جلسات کمیسیون حاضر شوند و یا خیر.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.