تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 11:56
91 بازدید
کد خبر : 205050

تتر چیست و چطور خرید و فروش می شود؟

تتر چیست و چطور خرید و فروش می شود؟

تتر چیست؟ تتر یکی از استیبل کوین های بسیار پرطرفدار و همچنین معتبر بازار ارز های دیجیتال می باشد. tether نوعی ارز دیجیتال است که با سایر رمز ارز های دیگر مانند بیت کوین تفاوت های اساسی دارد.  یکی از ویژگی های اصلی تتر، ارزش ثابت آن می باشد که به همین علت به آن

تتر چیست؟

تتر یکی از استیبل کوین های بسیار پرطرفدار و همچنین معتبر بازار ارز های دیجیتال می باشد. tether نوعی ارز دیجیتال است که با سایر رمز ارز های دیگر مانند بیت کوین تفاوت های اساسی دارد. 

یکی از ویژگی های اصلی تتر، ارزش ثابت آن می باشد که به همین علت به آن استیبل کوین یا ارز دیجیتال با ارزش ثابت گفته می شود. ارزش هر یک واحد tether ، برابر ۱ دلار است و این مقدار تغییر نمی کند. زیرا برخلاف سایر رمز ارز ها، تتر دارای پشتوانه مالی است و ارزش آن بر حسب مقدار دارایی آن محاسبه می شود.

tether

پشتوانه اصلی تتر، دلار آمریکا می باشد و به ازای هر یک tether که عرضه می شود، یک دلار در بانک به عنوان پشتوانه نگهداری می شود. 

تتر در حال حاضر قدرتمند ترین و معتبر ترین استیبل کوین دنیا است و در رتبه سوم بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. امروزه بیشتر افراد از tether برای انجام تجارت و معاملات خود استفاده می کنند زیرا ارزش آن همواره ثابت است و همچون سایر رمز ارز ها مانند بیت کوین احتمال افت ارزش سرمایه ندارد. 

در ایران بیشتر افراد به جهت حفظ ارزش سرمایه خود، دلار خریداری می کنند. به همین منظور می توان از tether نیز استفاده کرد، زیرا ارزش آن برابر با دلار است و در هر زمان نیز امکان نقد کردن آن وجود دارد. لذا از این بابت صرافی اوریال اکس ، گزینه مناسبی به حساب می آید.

خرید و فروش  ارز دیجیتال tether

برای خرید تتر ابتدا باید قبل از انجام هر کاری، یک کیف پول دیجیتال برای خودتان ایجاد کنید. پس از افتتاح کیف پول دیجیتال، کافیست از طریق صرافی اوریال اکس، سفارش خرید تتر خود را ثبت کنید. 

tether

توجه داشته باشید که تتر بلاکچین اختصاصی ندارد و تراکنش های آن بر روی شبکه های بلاکچین سایر رمز ارز ها مانند اتریوم، ترون، ایاس، بیت کوین و … انجام می شود. به عنوان مثال اگر انتقال tether بر پایه شبکه ترون باشد، کارمزد انتقال، بر حسب ترون کسر می شود.

چنانچه قصد خرید یا فروش تتر دارید، می توانید از طریق صرافی ارز دیجیتال اوریال اکس، تمامی معاملات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه انجام دهید. صرافی اورال اکس یکی از معتبر ترین صرافی های ایرانی است که در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال فعالیت گسترده ای  دارد .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.