تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 23:13
81 بازدید
کد خبر : 103256

بیش از ۲ هزار نفر در رفسنجان معتکف شدند

بیش از ۲ هزار نفر در رفسنجان معتکف شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: امسال بیش از ۲ هزار نفر مرد و زن مومن و متدین در مساجد این شهرستان به امر معنوی اعتکاف پرداخته اند. به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی، صبح امروز اول فروردین ماه در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت امام علی(ع) و حلول سال

بیش از 2 هزار نفر در رفسنجان معتکف شدند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: امسال بیش از ۲ هزار نفر مرد و زن مومن و متدین در مساجد این شهرستان به امر معنوی اعتکاف پرداخته اند.
به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی، صبح امروز اول فروردین ماه در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت امام علی(ع) و حلول سال نو اظهار کرد: آغاز سال جدید همراه با معنویت و اعتکاف است و امیدواریم که امسال بر سر سفره اعتکاف، سالی پر از خیر و برکت برای مومنان و بندگان رقم بخورد و این مراسم معنوی همگام و همراه با سراسر کشور در حال برگزاری است.
وی افزود: شهرستان رفسنجان هم از این حرکت انقلابی و ارزشی عقب نمانده و امروز شاهد این هستیم که امسال علیرغم تعطیلات و مراسم عید باستانی نوروز، مردم جهت بهره مندی از این آیین معنوی، مساجد را از این برنامه پر فیض خالی نگذاشتند.
وی بیان کرد: دو مسجد جامع و خیراندیش از مساجد اصلی شهر رفسنجان محل اعتکاف خواهران است که ۶۳۰ نفر در مسجد جامع و ۸۰ نفر هم در مسجد خیر اندیش معتکف اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان عنوان کرد: در مسجد امام خمینی (ره) شهر رفسنجان هم ۲۳۰ نفر از برادران متدین معتکف شدند و به خلوت با خدا می پردازند در روستاها و بخش های دیگر هم مومنین در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند که در مجموع بیش از یکهزار و ۴۰۰ زن و ۷۰۰ نفر مرد در رفسنجان در این مراسم شرکت دارند.
حجت الاسلام حسنی کبوترخانی خاطرنشان کرد: برنامه های ناب دینی و اخلاقی و برنامه های فرهنگی برای معتکفین برگزار می شود، ما خلوت معتکفین را اصل قرار دادیم تا با قرآن مأنوس باشند و از خلوت در اعتکاف توشه ای برای آخرت شان تهیه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.