تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 18:08
75 بازدید
کد خبر : 143564

بیش از ۱ میلیون نفر از اماکن تاریخی و توریستی ایلام بازدید کردند

بیش از ۱ میلیون نفر از اماکن تاریخی و توریستی ایلام بازدید کردند

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان از بازدید بیش از ۱ میلیون نفر از اماکن تاریخی و توریستی ایلام در ایام نوروز خبر داد. «معصومه علی‌محمدی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: در طول ایام نوروز ۲۰ هزار جلد کتاب راهنمای گردشگری به تفکیک شهرستان‌ها و ۳۰ هزار جلد کتاب جامع گردشگری استان

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان از بازدید بیش از ۱ میلیون نفر از اماکن تاریخی و توریستی ایلام در ایام نوروز خبر داد.

«معصومه علی‌محمدی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: در طول ایام نوروز ۲۰ هزار جلد کتاب راهنمای گردشگری به تفکیک شهرستان‌ها و ۳۰ هزار جلد کتاب جامع گردشگری استان و ۴۰ هزار نقشه‌ی استان در بین گردشگران توزیع شد.

وی با بیان اینکه از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین ۴۲۷ هزار و ۴۹۴ نفر در اقامتگاه‌های استان، اقامت داشته‌اند، تصریح کرد: در طول این مدت ۱۱۰۳ بازدید نظارتی از اقامت‌گاه‌ها انجام شد.

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، مجموع بازدیدها از اماکن تاریخی ، تفریحی و توریستی را ۱ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۶۹ نفر عنوان کرد و گفـت: برگزاری برنامه‌‌ی نوروزگاه از برنامه‌های ثابت شهرستان‌ها بود که با وقوع سیل لغو و هزینه‌های آن به سیل‌زدگان استان و کشور اختصاص یافت.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.