تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 21:50
82 بازدید
کد خبر : 108400

بازگشت بالغ بر ۱۰۰خودروی غیر بومی و پلمب ۱۲ واحد صنفی در ۲۴ ساعت گذشته

بازگشت بالغ بر ۱۰۰خودروی غیر بومی و پلمب ۱۲ واحد صنفی در ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/گیلان فرماندار رشت از بازگشت بالغ بر ۱۰۰خودروی غیر بومی از ورودی‌های این شهرستان، طی ۲۴ساعت گذشته در قالب اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: ۱۲ واحد صنفی متخلف هم پلمب شدند. میرشمس مومنی‌زاده در گفت‌وگویی با بیان اینکه در پی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته از ورود بالغ

بازگشت بالغ بر ۱۰۰خودروی غیر بومی و پلمب ۱۲ واحد صنفی در ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/گیلان فرماندار رشت از بازگشت بالغ بر ۱۰۰خودروی غیر بومی از ورودی‌های این شهرستان، طی ۲۴ساعت گذشته در قالب اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: ۱۲ واحد صنفی متخلف هم پلمب شدند.

میرشمس مومنی‌زاده در گفت‌وگویی با بیان اینکه در پی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته از ورود بالغ بر ۱۰۰خودرو با پلاک غیر بومی به شهرستان رشت جلوگیری شده است، اظهار کرد: همچنین ۱۸ خودروی غیربومی به دلیل تخلف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، از سوی نیروی انتظامی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح تعطیلی اصناف از سوی ستاد مقابله با کرونا افزود: خوشبختانه در این زمینه با همکاری اکثریت واحدهای صنفی و نظارت کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا، بسیاری از اصناف و بازاریان اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده‌اند.

فرماندار رشت گفت: البته علی‌رغم همه تذکرات و اطلاع‌رسانی عده‌ای معدود از واحدهای صنفی، همچنان به سلامتی مردم بی اعتنا هستند که در راستای مقابله با آنان ۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.