تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 20:55
73 بازدید
کد خبر : 137346

انتخاب رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان فارس

انتخاب رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان فارس

ایسنا/فارس با برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان فارس برای ۴ سال آینده مشخص شد. چهارشنبه ۲۰ اسفند و با حضور رئیس فدراسیون، معاون ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع انتخاباتی، محمدرضا هاشمی‌نژاد با کسب ۱۲ رای از ۱۶ رای ماخوذه، در سمت ریاست هیئت نابینایان و کم بینایان فارس، برای

انتخاب رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان فارس

ایسنا/فارس با برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان فارس برای ۴ سال آینده مشخص شد.

چهارشنبه ۲۰ اسفند و با حضور رئیس فدراسیون، معاون ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع انتخاباتی، محمدرضا هاشمی‌نژاد با کسب ۱۲ رای از ۱۶ رای ماخوذه، در سمت ریاست هیئت نابینایان و کم بینایان فارس، برای ۴ سال دیگر، ابقا شد.

هاشمی‌نژاد پس از مشخص شدن نتیجه این انتخابات گفت: این چهار رایی که به من داده نشد برایم بسیار ارزشمند بود. شاید اگر تمام رای ها به سمت من می آمد، این تصور برایم ایجاد می شد که در چهارسال گذشته همه چیز خوب بود و هیچ ضعفی نداشته ام اما این رای های مخالف نشان می دهد نواقصی در کار ما بوده که باید در رفع آن بکوشیم.

او گفت: سعی می کنم در چهارسال پیش رو که دوباره توفیق خدمت دارم، کاستی ها و ضعف ها را برطرف کنم و با انسجام بیشتری در خدمت همه عزیزان باشم.

رئیس هیئت نابیانایان و کم بینایان فارس خطاب به اعضای مجمع گفت: شما امروز به من رای دادید اما این دلیلی بر آن نیست که تا ۴ سال دیگر پای این رای بمانید. شما هر زمانی که تشخیص دادید از سوی رئیس هیئت کم کاری صورت گرفته، می توانید مجمع فوق العاده تشکیل داده و من را برکنار کنید.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: مجمع هر هیئت، بالاترین مسئولیت ها را در قبال هیئت دارد و نباید منفعل عمل کند. شما با هماهنگی و انسجام، باید بتوانید رشته ورزشی تان را به سمت آن چیزی که دوست دارید هدایت کنید.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان فارس گفت: از تمامی حاضران در این مجمع تشکر می کنم و آرزو می کنم راستگویی  و درست کرداری چنان در سطوح مختلف مدیریتی کشور حاکم شود که آدم های دروغگو و چپاولگر، هرگز این اجازه را به خود ندهند که به عرصه های مدیریتی وارد شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.