افزایش سرفاصله زمانی مترو و اتوبوس
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه باید با توجه به تقاضای سفر، سرفاصلههای زمانی قطار و اتوبوس را تنظیم کرد، توضیح داد: تنظیم سرفاصله زمانی قطار و اتوبوس باید به صورتی باشد که مانع ایجاد تجمع مسافر در سکوی ایستگاه و داخل قطار و اتوبوس و همچنین رعایت
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه باید با توجه به تقاضای سفر، سرفاصلههای زمانی قطار و اتوبوس را تنظیم کرد، توضیح داد: تنظیم سرفاصله زمانی قطار و اتوبوس باید به صورتی باشد که مانع ایجاد تجمع مسافر در سکوی ایستگاه و داخل قطار و اتوبوس و همچنین رعایت فاصله گذاری لازم شود.
به گزارش ایسنا، یوسف حجت با تأکید بر اینکه باید با توجه به تقاضای سفر، سرفاصلههای زمانی قطار و اتوبوس را تنظیم کرد، توضیح داد: تنظیم سرفاصله زمانی قطار و اتوبوس باید به صورتی باشد که مانع ایجاد تجمع مسافر در سکوی ایستگاه و داخل قطار و اتوبوس و همچنین رعایت فاصله گذاری لازم شود. با تنظیم سرفاصله زمانی، تعداد قطارها و اتوبوسهای فعال هم کاهش یافته است.
حجت درباره تغییر سرفاصله زمانی ناوگان اتوبوسرانی بیان کرد: تغییر سرفاصله زمانی براساس تقاضای سفر انجام میشود. تهران حدود ۲۲۰ خط عادی اتوبوسرانی دارد که سرفاصله زمانی این خطوط براساس تقاضای سفر تغییر میکند. در ضمن سرفاصله زمانی خطوط تندرو تغییری نکرده است.
او با بیان اینکه تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی و مترو بسیار کاهش یافته است، افزود: روز گذشته تعداد مسافران مترو کمتر از ۵ هزار نفر بود. همچنین اتوبوسها خالی یا حداکثر با دو مسافر در خطوط تردد میکنند.
به گزارش شهرنوشت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بکار بردن کلمه «محدودسازی» مناسب شرایط موجود حمل و نقل عمومی نیست، توضیح داد: محدودسازی سبب افزایش تقاضا در مترو و اتوبوسها میشود. با اعمال محدودیت در تعداد قطارها و اتوبوسها نمیتوان از ویروس کرونا پیشگیری کرد زیرا ازدحام در مترو و اتوبوس بیشتر و فاصله بین افراد کاهش مییابد.
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰