تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 10:01
88 بازدید
کد خبر : 139894

آماده کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال آسیا هستم

آماده کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال آسیا هستم

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت در شهر “شی‌آن” چین برگزار می‌شود و یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی عضو تیم ملی به عنوان یکی از نمایندگان ایران در وزن ۱۲۵ کیلو گرم در این رقابت‌ها به میدان می‌رود. یدالله محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، از

آماده کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال آسیا هستم
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت در شهر “شی‌آن” چین برگزار می‌شود و یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی عضو تیم ملی به عنوان یکی از نمایندگان ایران در وزن ۱۲۵ کیلو گرم در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

یدالله محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، از آمادگی کاملش برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا خبر داد و با بیان اینکه در آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در این رقابت‌ها به سر می‌برد، گفت: این مرحله از اردوی تیم ملی از چند روز پیش آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد و پس از آن ۳۰ فروردین عازم چین خواهیم شد.

وی افزود: از زمانی که مسابقات قهرمانی کشور(آبان سال گذشته) به میزبانی قصرشیرین برگزار شد، تاکنون اردوها به صورت مرحله به مرحله و منظم برگزار شده که آمادگی خوبی را طی این مدت به دست آورده‌ام.

این کشتی گیر کرمانشاهی تصریح کرد: خوشبختانه برای این رقابت‌ها آماده‌تر از هر زمان دیگری به میدان خواهم رفت و از نظر روحی نیز در شرایط مطلوبی قرار دارم.

کشتی گیر ملی پوش کشورمان از کسب مدال طلایش در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۷ هند یاد کرد و گفت: هرچند در آن رقابت‌ها مدال طلا را کسب کردم، اما از آن زمان تاکنون به علت حضور در رقابت‌های مختلف نسبت به جو سالن مسابقات آشناتر شده و تجربیات بیشتری کسب کرده‌ام.

محبی در ادامه به حضور بهمن تیموری دیگر کشتی گیر کرمانشاهی در اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان آسیا اشاره کرد و گفت: حضور دو کرمانشاهی در این اردو به بالا رفتن انگیزه هر دوی ما کمک کرده تا بتوانیم با نهایت تلاش برای مردم استانمان افتخارآفرینی کنیم و نام کرمانشاه را مانند همیشه سربلند نگه داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.