تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 18:49
10 بازدید
کد خبر : 208861

گوگل درباره محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چه می گوید

گوگل درباره محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چه می گوید

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از رشد و نمو پاسخ سریع: طبق دستورالعمل‌های فوریه ۲۰۲۳ گوگل در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، گوگل مجدداً تاکید کرد که از محتوای تولید شده به‌طور خودکار متنفر نیست – تا زمانی که به کاربران کمک کند و از سیاست‌های

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از رشد و نمو پاسخ سریع: طبق دستورالعمل‌های فوریه ۲۰۲۳ گوگل در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، گوگل مجدداً تاکید کرد که از محتوای تولید شده به‌طور خودکار متنفر نیست – تا زمانی که به کاربران کمک کند و از سیاست‌های هرزنامه گوگل تبعیت کند.

با استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Jasper که در چپ و راست ظاهر می شوند، سازندگان محتوا از مزایایی مانند زمان چرخش سریع تر و ایده پردازی آسان تر برای موضوع برخوردار می شوند. آنها به ویژه برای نویسندگانی که برای شروع به کار نیاز به الهام دارند یا تیم هایی که وقت یا نیروی کار برای انتشار منظم وبلاگ ها ندارند مفید هستند.

 

اما حتی اگر این ابزارهای تولید محتوا بتوانند محتوا را در چند ثانیه به تولید انبوه برسانند، درک اینکه موتورهای جستجو واقعاً چگونه به آنها پاسخ می دهند بسیار مهم است. آیا گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را جریمه می کند؟ مهمتر از آن، غول موتورهای جستجو چه چیزی را به مشاغلی که در بازاریابی محتوای هوش مصنوعی درگیر هستند توصیه می کند؟ ما به این سوالات ضروری در بخش‌های بعدی پاسخ می‌دهیم، اما اجازه دهید با تجزیه و تحلیل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی شروع کنیم.

 

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چیست؟

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به هر محتوای تولید شده با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی اشاره دارد. این ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی از پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری عمیق برای درک و تقلید زبان انسان استفاده می کنند. در نتیجه، آنها می توانند متن نوشتاری یا گفتاری را طوری ایجاد کنند که گویی انسان آن را ساخته است.

 

ChatGPT OpenAI یکی از رایج ترین ابزارهای هوش مصنوعی امروزی در تولید محتوا است. آموزش داده شده است تا به درخواست‌هایی که دریافت می‌کند، پاسخ دقیق بدهد، چه از طریق نوشتن وبلاگ، ایجاد یک پست رسانه‌های اجتماعی یا تهیه پیش‌نویس برای محتوای ویدیوی شما. ابزارهای تولید متن هوش مصنوعی همچنین می توانند انواع دیگری از محتوای مورد استفاده در استراتژی های بازاریابی مختلف را تولید کنند، مانند موارد زیر:

 

  • صفحات فرود
  • توضیحات محصول
  • کپی های تبلیغاتی
  • عناوین پست
  • ایده های موضوعی

 

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی این است که می توانند در عرض چند ثانیه محتوا تولید کنند. این به کسب و کارها و سازمان ها اجازه می دهد بدون استخدام افراد بیشتری برای انجام کار، وبلاگ ها، صفحات فرود و رسانه های اجتماعی را با سرعت بیشتری کپی کنند.

 

با این گفته، مهم است که توجه داشته باشید که برنامه های تولید کننده متن هوش مصنوعی امروزی هنوز محدودیت های زیادی دارند. محتوایی که تولید می کنند علاوه بر فاقد شخصیت انسانی و نظرات اصیل، می تواند حاوی اطلاعات اشتباه باشد. انتشار محتوای تولید شده خودکار بدون بررسی انسانی می تواند بر اعتبار و اعتبار شما تأثیر منفی بگذارد.

 

مهم‌تر از همه، استفاده نادرست از آنها می‌تواند به تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) شما بیشتر از اینکه مفید باشد، آسیب برساند. و اگر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی منجر به جریمه های گوگل شود چیست؟

راهنمای گوگل در مورد نوشتن محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

اگر ترافیکی که ایجاد می کنید به طور قابل توجهی بر تجارت شما تأثیر می گذارد، بسیار مهم است که بدانید چگونه از این ابزارهای تولید محتوا به طور عاقلانه استفاده کنید. به طور خاص، شما می خواهید دستورالعمل های گوگل در مورد هوش مصنوعی و محتوای تولید شده به طور خودکار و نحوه رتبه بندی الگوریتم ها به این نوع محتوا را بدانید.

 

بیانیه های قبلی

در یک پاتوق ساعات اداری Google SEO در آوریل ۲۰۲۲، از جان مولر مدافع جستجو پرسیده شد که گوگل چگونه به انتشار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی واکنش نشان می دهد. شما می توانید ضبط را در اینجا تماشا کنید، اما در اینجا دو نکته اصلی او وجود دارد:

  • محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تحت محتوای تولید شده به صورت خودکار قرار می گیرد.
  • استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا اساساً مانند ساده است

 

ترجمه، استفاده از مترادف ها و به هم ریختن کلمات در اطراف – این برخلاف دستورالعمل های وب مستر گوگل است و هرزنامه محسوب می شود.

 

توضیح گوگل در نوامبر ۲۰۲۲

در نوامبر ۲۰۲۲، تیم گوگل گمانه زنی ها را در مورد محتوای تولید شده به صورت خودکار و نحوه تأثیر آن بر عملکرد موتور جستجو روشن کرد. دنی سالیوان، رابط عمومی جستجوی گوگل، در یک سری توییت توضیح داد:

 

  • محتوای هوش مصنوعی لزوماً بد نیست، زیرا موضوع در مورد آنچه برای تولید محتوا استفاده شده است نیست.
  • تمرکز باید روی کیفیت محتوا باشد نه ابزار.
  • هدف سیستم‌های رتبه‌بندی Google این است که محتوای مفید، قابل‌اعتماد و در درجه اول برای کاربران قرار دهد. هر کسی که به دنبال موفقیت در صفحات نتایج موتور جستجو است باید مطمئن شود که محتوای منتشر شده دارای این ویژگی ها است.

 

آخرین بیانیه

Google در فوریه ۲۰۲۳ یک وبلاگ جامع منتشر کرد که دستورالعمل‌های خود را برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خلاصه می‌کرد. می‌توانید از اینجا به منبع دسترسی داشته باشید، اما اجازه دهید نکات کلیدی آن را خلاصه کنیم.

 

نکته کلیدی شماره ۱: گوگل به محتوای باکیفیت به هر حال که تولید می شود پاداش می دهد

همانطور که گفته شد، موضوع لزوماً مربوط به نوشتن محتوای شما توسط هوش مصنوعی نیست. صرف نظر از نحوه تولید محتوای شما، Google تا زمانی که E-E-A-T را نشان دهد به آن پاداش می دهد: تجربه، تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن.

 

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند سوال مفید وجود دارد که هنگام ارزیابی محتوای خود، تولید شده توسط هوش مصنوعی یا نه، باید پرسید:

 

  • آیا محتوای شما بر اساس تجربه دست اول است؟
  • آیا در موضوعی که پوشش می دهید تخصص دارید؟
  • آیا شما یک منبع معتبر یا قابل اعتماد برای موضوع خود هستید؟

سیستم های رتبه بندی گوگل برای نشان دادن اطلاعات قابل اعتماد به جستجوگران طراحی شده اند. محتوایی که تولید و منتشر می‌کنید باید با دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو مطابقت داشته باشد تا در SERP عملکرد خوبی داشته باشد – و از جریمه‌ها جلوگیری شود.

 

نکته کلیدی شماره ۲: استفاده از هوش مصنوعی برای دستکاری رتبه‌بندی نتایج جستجو، خط‌مشی‌های هرزنامه گوگل را نقض می‌کند.

وقتی از هوش مصنوعی برای نوشتن وبلاگ خود بدون ایجاد چیزی اصلی یا افزودن به ارزش آن استفاده می کنید، اینجاست که همه چیز مشکل ساز می شود. در اینجا چند نمونه از محتوای تولید شده به صورت خودکار وجود دارد که Google آن را به عنوان هرزنامه می‌داند:

 

• محتوایی که حاوی کلمات کلیدی است اما برای خوانندگان معنا ندارد
• محتوای تولید شده با استفاده از ترجمه خودکار یا مترادف
• محتوای ترجمه شده به صورت خودکار بدون بررسی انسانی منتشر شده است
• محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بدون توجه به تجربه کاربر منتشر شده است.

 

نکته کلیدی شماره ۳: اتوماسیون می تواند محتوای مفید ایجاد کند

تمام استفاده از اتوماسیون اسپم نیست. از ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی می توان برای کمک به برندها و سازمان ها برای انتشار محتوای مفید برای کاربران وب استفاده کرد.

 

همه اینها در به حداکثر رساندن قابلیت های آنها برای کمک به تلاش های بازاریابی محتوای هوش مصنوعی شما به جای تکیه صرف بر آنها خلاصه می شود. محتوای تولید شده خودکار را تأیید، غنی‌سازی و شخصی‌سازی کنید تا هدف جستجو را برآورده کنید. با انجام این کار، می‌توانید نحوه تولید محتوای اصلی، باکیفیت و مورد علاقه مردم را با کیفیت E-E-A-T کشف کنید.

 

نحوه ایجاد محتوای هوش مصنوعی که گوگل دوست دارد

مانند استفاده از خدمات نوشتن محتوای SEO، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتوا برای بهبود کارایی شما مفید است. با این حال، یادآوری این نکته کمک می کند که این ابزارها بسیار عالی هستند. آنها با وجود مزایایی که به ارمغان می‌آورند، هنوز محدودیت‌های زیادی دارند، بنابراین افزودن بررسی و استراتژی انسانی به ترکیب ضروری است.

 

در این یادداشت، در اینجا چهار نکته برای ایجاد محتوای هوش مصنوعی وجود دارد که هم گوگل و هم خوانندگان شما آن را دوست خواهند داشت.

 

۱. مخاطب خود را بشناسید و درک کنید

فرقی نمی‌کند یک تیم تک نفره باشید که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند یا گروه بزرگی از نویسندگان که برای تولید محتوا با هم کار می‌کنند، همیشه با درک مخاطبان خود شروع کنید. برای کی می نویسی؟ هدف آنها از استفاده از کلمات کلیدی خاص برای جستجو در مورد موضوعات خاص چیست؟ اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید و نحوه ارائه آن باید به مصرف کننده محتوای شما بستگی دارد.

 

هنگامی که با در نظر گرفتن خوانندگان خود در بازاریابی محتوای هوش مصنوعی شرکت می کنید، در مسیر درستی برای تولید محتوای مفید و ارزشمند هستید.

 

۲. از اصل E-E-A-T پیروی کنید

در حالی که هنوز چیزهای زیادی در مورد نحوه عملکرد محتوای هوش مصنوعی در SERP وجود دارد، ما مطمئناً می دانیم که Google محتوای با کیفیت را دوست دارد. بنابراین همانطور که با برنامه تولید متن AI ترجیحی خود کار می کنید، عادت کنید محتوای تولید شده خود را بر اساس دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی آن بررسی کنید و پیشرفت های لازم را انجام دهید.

 

رسیدن به اهداف یا رسیدن به مهلت های سرمقاله با هوش مصنوعی که محتوای شما را می نویسد بسیار آسان تر می شود. اما به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی تجربه و تخصص شما را نخواهد داشت. پیروی از اصل E-E-A-T با افزودن بینش های متخصص می تواند به بهبود عملکرد شما در رتبه بندی جستجو کمک کند.

 

۳. استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک را فراموش نکنید

مطمئناً، ابزارهای هوش مصنوعی می توانند محتوای آماده برای انتشار را در چند ثانیه تولید کنند، اما آیا این کپی تمام نکات ضروری را برای کمک به مخاطبان مورد نظر خود پوشش می دهد؟ آیا از کلمات کلیدی اصلی و ثانویه شما به درستی استفاده کرده است؟

 

به عنوان انسان، ما توانایی درک تصویر بزرگتر را داریم. بنابراین در حالی که هوش مصنوعی وظیفه تولید متن را انجام می دهد، استفاده از آن برای به دست آوردن زمان بیشتری برای تصمیم گیری های استراتژیک، مانند پرداختن به هدف جستجو، روشی هوشمندانه است.

 

وقتی برای شناسایی و استفاده استراتژیک از عبارات جستجوی ارزشمند در محتوای تولید شده خودکار خود وقت می گذارید، تلاش های سئوی محلی و دیده شدن آنلاین خود را نیز افزایش می دهید.

 

محتوایی با کیفیت بالا بنویسید که برای افراد و الگوریتم ها جذاب باشد

در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی مزایای زیادی دارند، مانند زمان‌های چرخش سریع‌تر، باید به درستی از آنها استفاده کرد. همانطور که گوگل اعلام کرد، انتشار نوشته های هوش مصنوعی در درجه اول برای رتبه بندی جستجو برخلاف دستورالعمل های آن است و بنابراین هرزنامه محسوب می شود.

با این حال، این غول موتور جستجو تصریح کرد که سیستم های رتبه بندی آن به محتوای با کیفیت، صرف نظر از نحوه تولید، پاداش می دهند. بنابراین اگر علاقه مند به استفاده از محتوای تولید شده خودکار هستید، در طول فرآیند تولید محتوا دائماً از خود بپرسید: آیا محتوای شما مفید، قابل اعتماد و در درجه اول برای مردم است؟

 

کلید موفقیت در عصر هوش مصنوعی موتور جستجوی امروزی تسلط بر کار با هوش مصنوعی است. وقتی تعادل مناسبی بین پشتیبانی هوش مصنوعی و خلاقیت انسانی و تفکر استراتژیک پیدا کنید، می‌توانید راه‌های کارآمدتری برای ارائه محتوای ارزشمند باز کنید.

 

استخدام خدمات نگارش محتوای سئو یکی دیگر از راه های عملی برای تولید محتوای اصلی و با کیفیت کارآمدتر است. کار با آژانس باتجربه ای مانند Thrive به معنای داشتن تیمی متشکل از استراتژیست ها، نویسندگان و ویراستاران است که می توانید برای بازاریابی محتوای موثر به آنها اعتماد کنید. ما همه چیز را از تحقیق کلمات کلیدی و توسعه استراتژی گرفته تا نوشتن و انتشار محتوا انجام می دهیم تا به شما کمک کنیم موتورهای جستجو و خوانندگان خود را جذب کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.