هتل بزرگ شیراز واحد برتر حمایت از مصرف کننده شد

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت در سفر به شیراز گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حرکتش در جهت ایجاد تعادل بین مصرف کننده در حوزه بازرسی و در مباحث تولیدکننده در بخش نظارت است، لذا اولویت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت در سفر به شیراز گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حرکتش در جهت ایجاد تعادل بین مصرف کننده در حوزه بازرسی و در مباحث تولیدکننده در بخش نظارت است، لذا اولویت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ناظر بر حمایت از مصرف کننده است تا تولیدکنندگان بتوانند کالای با کیفیت و با قیمت منصفانه عرضه کنند.
حسین فرهیدزاده افزود : یکی از بهترین راهکارها در زمینه افزایش تولید کنترل و مهار تورم است لذا توسعه، رشد و بالندگی کشور نیازمند جدیدترین روشهای عملی، بهروز و استراتژیک است تا بتوانیم تولید صنعت و اقتصاد کشور را به پویایی برسانیم.
فرهید زاده با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی فرایندهای بازرسی وکنترل بازار تصریح کرد: در بخش بازرسیها ناگزیریم به سمت بهره مندی از ابزار مبتنی بر IT و هوشمند سازی برویم هرچند حضور میدانی هم اجتناب ناپذیر است.
معاون وزیر صمت در خصوص رضایت مشتری و حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهار داشت: رضایت مشتری در دنیا جزو لاینفک امتیاز یک واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی است که دراین زمینه مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی و تداوم آموزش در مجموعه های تولیدی و خدمات رسان بسیار اهمیت دارد.
انتهای پیام/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰