تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 18:27
6 بازدید
کد خبر : 208722

هتل بزرگ شیراز واحد برتر حمایت از مصرف کننده شد

هتل بزرگ شیراز واحد برتر حمایت از مصرف کننده شد

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت در سفر به شیراز گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حرکتش در جهت ایجاد تعادل بین مصرف کننده در حوزه بازرسی و در مباحث تولیدکننده در بخش نظارت است، لذا اولویت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

هتل بزرگ شیراز واحد برتر حمایت از مصرف کننده شد

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت در سفر به شیراز گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حرکتش در جهت ایجاد تعادل بین مصرف کننده در حوزه بازرسی و در مباحث تولیدکننده در بخش نظارت است، لذا اولویت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ناظر بر حمایت از مصرف کننده است تا تولیدکنندگان بتوانند کالای با کیفیت و با قیمت منصفانه عرضه کنند.

حسین فرهیدزاده افزود : یکی از بهترین راهکارها در زمینه افزایش تولید کنترل و مهار تورم است لذا توسعه، رشد و بالندگی کشور نیازمند جدیدترین روش‌های عملی، به‌روز و استراتژیک است تا بتوانیم تولید صنعت و اقتصاد کشور را به پویایی برسانیم.

IMG_20230512_114043_132

فرهید زاده با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی فرایند‌های بازرسی وکنترل بازار تصریح کرد: در بخش بازرسیها ناگزیریم به سمت بهره مندی از ابزار مبتنی بر IT و هوشمند سازی برویم هرچند حضور میدانی هم اجتناب ناپذیر است.

معاون وزیر صمت در خصوص رضایت مشتری و حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهار داشت: رضایت مشتری در دنیا جزو لاینفک امتیاز یک واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی است که دراین زمینه مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی و تداوم آموزش در مجموعه های تولیدی و خدمات رسان بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.